tisdag 9 juni 2009

Go och glad idag!

Idag så vaknade jag alldelles förträfligt och utsövd! Sedan möttes jag av två soliga människor på bussen och en till på slutstationen. Min fösta lektion var idrott och det var totally AWESOME för det blev jätte bra spel och mitt lag vann mäst matcher. Sen var jag alldeles lortig, svettig och hadde sand i munnen fabulous NOT, men efter en uppfriskande ducsh vart jag okej igen.

På svenskan fick vi godis vilket var jätte najs, det var till och med gott godis (om fröken hade haft samma smak i godis som kläder hadde jag inte ätit det) sen hade jag matte prov igen vilket gick bra hoppas jag, ush jag mår lite små illa nu efteråt.

Sen ringde jag fredrik och skällde ut honom för att han inte bloggar, han svara och sa "jag gör ju ingenting" och det kan ju inte stämma för alla gör något om dagarna även fast det bara är dagdrömmeri eller klippa tånaglarna. Nu är jag hemma och ska läsa en fett tjock bok om jag orkar hålla upp den det vill säga. Imorgon ska jag och mina homis hitta på något kul jag har ett förslag, och det är att vi cykla först till vatten tornet och sedan till ljusdals parken och leka och spela golf.

Stay Fabulous

Emma

2 kommentarer: