lördag 6 juni 2009

maskinen

Jag ska tillverka en kakmaskin åt malin och mig, med den ska vi fylla alla skafferin i världen och göra den mycket sötare och tjockare! Lovisa är deppig för hon inte har fått någon P&L biljett och behöver uppmuntras synd att alla här är så dryga att ingen gör något, kass friends är vad vi är..fredrik är en dryg jävel som påstår att jag ser ut som en skogshuggare! Ja jag ska ta och bäretta en liten hemlighet om honom, han har varit tjej förut och hette erika det är därför han är så jäkla bitchig. Han ångrar sitt köns byte och vill tilllbaka till den kvinnlig världen, synd för honom NOT. jag ska ta och lägga en död kråka i hans säng inatt, eller en häst har inte bästemt mig en. Skit vad jag vill ha en kakmaskin, måste gå och skissa lite på iden...Chiao!

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar