söndag 7 juni 2009

Utsvultna gäster

Malin lämnade oss igår för att vara i föne, platsen suger men människorna är najsa! När hon lämnat oss med simon så fortsatte han titta konstigt på fredrik, dumma simon. Sedan spelade vi tv-spel vilket var helt okej även om vi hade roligare innnan. Sen så vart jag så hungrig och pissnödig att jag måsta tvinga fredrik att följa med mig in (jag är jätte rädd för hans morsa efter jag hadde sönder dörren) väl där inne så brädde jag tre mackor till hans utsvultna gäster, det vill säga jag, lovisa och simon.

Sedan åkte simon för att köpa godis, då bestämde vi oss för att kolla på madagaskar både ett och två, lovisa våran egna Maggio somna efter ett tag himmla sött måste jag säga, det var typ tredje gången hon somna i hans säng^^ Hon och jennifer kan bilda sovklubb tillsammans! Sen cyckla jag och lovisa hem till henne och sov, jag fick lägga mig i vardagsrummet på en soffa, jag gillar soffor sov på en hemma hoss mailn också XD så hadde absolut ignet emot det. Fick ha på mig sådan där rolig ögonbilndel man får på plan för att det var så ljust ute! Nu är jag hemma och borde plugga matte, jag fick inte godkännt igen för att jag är så fruktansvärt cass, tror jag tänker gå i koma. Chiao!

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar