måndag 8 juni 2009

YO!

hej, nu ska jag blogga för första gången. Spännande!
Men egentligen tycker jag att vi bör ha vår blogg på blogg.se i stället.
Det känns mer om att man kommer ut i världen då och dessutom så kan man se hur många människor som läser vår fantastiska blogg.
OCH jag skulle kunna göra en header och och och jaaa, det är så mycket bättre.
Så hörni... kan vi inte byta?
(Emma, Jennifer och jag är på i alla fall. På Emma lät det som att Lovisa också ville ha på blogg.se?)

Vore awesoooooome!

Stay fabulous!

/Josefin

9 kommentarer:

  1. Totally awesome jaow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Neeeeeeej! Jag röstar för en reklamfri blogg. Orka blogg.se. Reklam=sämst Plus att blogspot är för bloggare över hela världen, inte bara från sverige.

    SvaraRadera
  3. Och du kan göra en header här också :)

    SvaraRadera
  4. NEEJ! Blog.se! INTE det här :(:( då blir jag ledsen i ögat!

    SvaraRadera
  5. Det blir ingen reklam sa josefin man kan ändra det faktikst!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  6. haha, nej man måste ha reklam emma, men många har tilllägg på sin dator så det försvinner. ^^

    But still, vi är 4 mot 2 ;)

    Jag vägrar att göra en header till blogspot ^^
    Dessutom malin, spelar det ingen roll om hela världen kan läsa, för de fattar ändå inte :D

    SvaraRadera