onsdag 10 juni 2009

Hillbilly hoedown



Just nu skriver jag mest på grund av dödshot från en viss kvinna (eller man?!). Jag skriver också för att det är ganska så tråkigt på skolan just nu. Det var inte särskilt roligt att cykla hit i regnet heller.

Det är faktiskt rätt svårt att blogga när man har ett så fruktansvärt tråkigt liv :)

Fast nu när jag ändå skriver kan jag tipsa om en låt: http://www.youtube.com/watch?v=G5zYY_LsUfQ

Synd och skam att ingen tycker om den längsta mannen.

Hejdå// Fredrik the fabulous

3 kommentarer:

  1. Yey, den store Fredrik har äntligen bloggat igen. :)

    SvaraRadera
  2. JAG ÄR FÖR FAN INGEN MAN!!!!!

    SvaraRadera
  3. Oj, då. Han som sjunger låter ju som Dylan. Nästan. :P Konstigt faktiskt att jag aldrig hört några av hans sånger förut. :o

    SvaraRadera